Powered By Blogger

Saturday, January 16, 2010

tensionnye gua!!!!!!!!!

Report'S oh report's


adooiiyyyaaaaaaaaa........hri mnggu pn kne hntar report..ari ni ari sbtu, esok
kne hntr da report...pning tul blajar ngan pnsyarah luar kmpus...sbtu ahad pn ad kelas jgak...adeshhh!!!




gmbr atas: slaid presentation ptang td


ptang td bru jew presentation, esok da kne hntar report...memg ekstrem ah nsib ktorng
sape ktorng? bdak2 elektif kayu dip.prhutanan sem6
"UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA KAMPUS BINTULU SARAWAK"
atau nma mnjanye UPMKB


ktorng bdak2 elektif kayu diploma perhutanan ada 10 org jew
sebahagian lg daripada 23rd_forester
y lain seramai 33 org ambik elektif rekreasi n pngurusan htan




pening btul mlm ni...ingat bru jew nk release tension..tp ni plak y jd..xpe3...
sbagai seorng plajar y berwawasn(chewwaaah) y sering xsngaja xpegi kelas
aku akn buat y trbaik.....angan2 aku ler... tp lpas sejam berusaha mcm ni jgak hsilnye
ni gmbar kt bwah bkti hasil krja ku.....


x terusik lg pn microsoft word aku...blurrr dowwhh... last2 jalan terakhir...hmmm
gmbar kt bwah adalah pnyelesaian bijakku menangani mslah yang melanda

layan doraemon pn best jgak tngah bosan cmni....hohoho!!!


ckup la utk mlm ni...aku nk fokus tngok doremon..pastu klau rjin ak buat r report x
markah tu...30%...klau korng, snggup x buat xtaw ngan nilai mrkah sebanyak itu...
renung2kn lah.....abe x sanggup.....hahahaha!! adiossss....

2 comments:

  1. oiittt.. ape nie kepit.. g buat report nuh.. asyik tengok cerita doremon jew.. klu doremon bagi alatan dier ok gak nak siap kan keja 2... uhuhuhuh

    ReplyDelete